onsdag 10 mars 2010

Sjuk Alving!

(Den här underbara bilden har Faster/Gudmor-Fia tagit på Alven)

Alven är sjuk igen, förkyld. Hon snorar och hostar, så idag håller vi oss hemma.
Igår var Alva hos sin mormor i några timmar medan jag hade en dag för mig själv.
Jag gick på stan och shoppade lite. Jag hittade två tröjor och ett par strumpbyxor på Gina Tricot och så gick jag till Åhlens och tiggde till mig en liten provflaska av Escadas nya sommardoft.

Sedan åkte jag till Maxi och handlade lite och därefter åkte jag hem och vilade en stund.
Klockan 16.00 fick jag middag hos mamma och Alva blev så glad när jag kom, att hon skakade och grät en skvätt, lilla gumman.
Det hade gått jättebra hos mormor och själv tyckte jag att det var superskönt att få komma ifrån lite och bara få vara för mig själv.

På kvällen var jag iväg en runda igen. Jag, Johanna, Mella och Maria träffades på Café Dream över en kopp kaffe och lite prat.
Alva var hemma med pappa-hästen och busade.

Skönt med lite egentid! Tack tjejer för en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så Söööt /Farmor

johanna sa...

åh vilken vacker bild på sötisen. tack för mys i går!!!