tisdag 30 mars 2010

Laddat batterierna!

I helgen fick jag som sagt massa egentid då Peter tog hand om Alva och igår kom Virva och Tage och hämtade Alva redan 09.30 så att jag fick hela dagen för mig själv!

Jag tog en långdusch på 40 min ;) och så målade jag mina naglar, låg på soffan och tittade på "Sex and the city"-boxen hela dagen. Vid 15.00-tiden stack jag iväg och handlade lite, sedan åkte jag och hämtade min Alv hos sin farmor och farfar. Där fick vi mat och upp-passning.

Tusen tack kära svärföräldrar för att ni tog hand om Alva. Nu känner jag mig som en ny, piggare och gladare mamma igen och det märks på Alva också att hon är nöjdare och gladare! För visst smittar humöret av sig!




2 kommentarer:

Fia sa...

Jag ska med ladda batterierna, så fort någon annan kan ge min trollunge mat så ska jag rymma iväg en hel helg. Åka på spa kanske, ska du med?

akiz sa...

låter härligt, men en hel helg kan jag inte vara utan min alv.... men det är verkligen lockande......