fredag 12 mars 2010

Alva är ute och går med dockan Babbett.

7 kommentarer:

johanna sa...

hihi, vad var det för snygging där i spegeln!!??!!
duktiga alva

faster sa...

Men, det där var väl inte Babbett? Vad duktig hon är. Men bollar är roligare än dockor, hahaha en pojkflicka, som sin faster!

akiz sa...

faster, jo visst var det det. Dockan jag hade när jag var liten hos mormor.....du sa att hon såg ut som en babbett ju :=)

det var ju henne du döpte....
eller menade du trasdockan du gav?
Den behöver också ett namn btw.

kram

Cissi sa...

Sötnosen!

Men gud, mjölk har jag ju redan uteslutit... så kan det vara ägg då? Till oss sa de ingenting på akuten om vad det kan vara. BVC har mer konstaterat att barn kan ha utslag... ska jag inte få äta något alls undrar man? Vi har fått salva och så, blir det inte bättre så får jag väl äta is och dricka vatten i fortsättningen.. huh. Hoppas att ni har en bra kväll :)

sara sa...

Duktig hon är sötisen. haha, så söt, belle gungar med sådär...men hon kommer intte frammåt sen iof:)Hur ser det ut i v som kommer för dej? Jag kan inte måndag. pok

Anonym sa...

Så söt och så duktig hon redan är.GunLis

Anonym sa...

Farmors lilla Prinsess tjej så duktig du är