måndag 8 mars 2010

Egentid!

I morgon ska jag unna mig massa egentid. Mamma är ledig från jobbet denna veckan för att få vila sig lite, men även för att få leka lite med Alven.

Jag ska lämna Alva hos mamma ett par timmar och bara göra saker som jag har lust med. Det blir nog en runda på stan och sedan ska jag nog krypa ner i soffan och titta på någon film och kanske slumra lite. Jag får se vad jag hittar på, men den här tiden är välbehövlig!

I morgon kväll ska jag träffa mina tjejer och fika lite utan barn. Alva får roa sig med pappahästen.

2 kommentarer:

Fia sa...

Åhhhh vad mysigt. Lyllos dig!

sara sa...

hej vännen! det är du värd...passa på att njuta!!! Jag träffar er gärna imon lr på torsdag, villket passar er bäst? Belle är med förkyld så dom kan isf smitta varandra:) Ingen fara för vår del alltså. KRAAAM