lördag 27 mars 2010

Lyx.

Natten var bra, Peter tog nappandet och matandet vilket inte var så mycket inatt. Jag har fått sova! Imorse tog han hand om Alva och morgonbestyren medan jag duschade, sminkade mig och klädde på mig utan att behöva stressa eller ha en bebis som sliter i mina ben.

Klockan 10.00 pussade jag min underbara Alv hej då och tog bilen och hämtade upp min syster för att sedan spendera hela förmiddagen på Modehuset. Peter tog med sig Alven på en promenad och en runda på stan. Jag fick äntligen shoppa i lugn och ro, utan barnvagn, mattider och blöjbyten. Efter shoppingen åkte vi hem till min syster och tog en kaffe i soffan och kollade på deras film från Egyptenresan. Efter det åkte jag hem. Klockan var bara 14.00 när jag kom hem och dagen är inte ens slut :)

Mina älsklingar är fortfarande iväg och nu ligger jag i sängen i vårt mörkbelagda sovrum och surfar runt lite och vilar mig och det är alldeles tyst omkring mig!
Det känns lite konstigt och jag saknar min Alv så jag dör, men jag behöver det här!
Hoppas jag kan slumra till en stund nu, så att jag orkar ha lördagsmys med mina älsklingar i kväll.

Jag tycker att den här dagen har varit lyx!!!! Men gud vad jag saknar min fina, lilla bebis nu!!!!!!

Inga kommentarer: