onsdag 23 juli 2008

Sola!

Igår var vi och solade i Kalmarsundsparken.
Jag, Peter, Fia, Borat, Nettan och Oliver.
Vi spelade strandtennis och kastade boll.
Borat hade en sväng damp-light och ville bara leka och busa hela tiden men vi orkade inte, så han blev jätteglad då Oliver kom och ville leka med honom.

På kvällen skulle Peter och Borat ut och fiska. Då satt jag, Nettan och Fia och åt godis och drack vin/läsk och pratade skit om alla vi känner :) *Skojar*

Idag hoppas jag på sol på Öland, men Peter ser ut som en Dansk korv i sitt röda skinn, så vi får väl se vad som händer.
Fia skulle slå en pling när de vaknar, men eftersom hon har narkolepsisymtom, så är det inte säkert att hon vaknar alls.

Jag vill till Öland!

8 kommentarer:

Anonym sa...

ja jag sitter här på mitt jobb och kan inte sola alls *suck* ha en bra dag och hoppas att sjusovarna vaknar snart virva

Anonym sa...

Åhh, så orättvist!!! jag tycker verkligen synd om dig som måste jobba nu. Men du får ha en bra dag iaf. Vi ses snart! kram/Daughter in love :)

Anonym sa...

Jag vill också till öland men vissa måste jobba men har snart semester igen är genomförkyld få se hur det går med alla kunder kram Lena

Anonym sa...

Åhh, vad tråkigt med förkylning, nu!
Ja snart har du semester igen, det är väl underbart!!!!
krya på dig!!!!!
massa kramar till dig. å kuckelimuckmeducin!

Anonym sa...

hahaha..jag tror jag med lider av samma syndrom..:) Jag har semester nästa v....ses då? Puss

Anonym sa...

Jag "jobbar" också. =(
Så bara njut av ledigheten Akiz, för snart börjar du igen..

Mella sa...

Jag vill också till Öland ju, alltid! Kom ihåg det och ring mig nästa gång ;)

Anonym sa...

Robin, påminn mig inte!
sara, klart vi måste hitta på nåt! :)
Mella, åhh, just det. sorry! vi stressade bara iväg :(