torsdag 24 juli 2008

Mysig kväll på Flundran.

Igår kväll cyklade jag, Peter, Virva, Tage och Robin ut till Stensö-Flundran och grillade och mös i kvällssolen.
Underbart att få känna lite på den svenska sommaren!
Dagen hade vi tillbringat i solen på Öland-Talludden med Fia och Borat.
Sköna, svenska sommar, välkommen hit!




Självklart hade vi vin med oss :)


Det grillas ganska flitigt just nu, så jag börjar nästan tröttna på det.
Men det är bra gott, det är det!
Efter några timmar på Flundran åkte vi hem till Virva och Tage för att se på bilderna och filmsnuttarna från Italien.
Då kom även Fia och Borat.
Vi fick presenter allihop från Italien av Virva och Tage.
Till mig hade de köpt det där goooooooda vinet som vi drack där nere.
Jag blev jätte, jätte glad!!!!
Tack så hjärtans mycket!
Det blev en bra start på den svenska sommaren.

1 kommentar:

Anonym sa...

komiskt, jag var också på yalludden på dagen....