tisdag 29 juli 2008

"Kapten flickfavorit"!

Igår åkte Peter ut med sin båt, full med tjejer!!!!
Det var jag, Nettan, Mella och Fia.
Vi satt i våra tunna sommarkläder och solade medan Peter stod upp och styrde skutan mot Grimskär.
En kille på vattenskoter tittade avundssjukt på Peter då vi susade förbi.
Han hade nog önskat att få vara i Peters sits :)
En hel båt full med brudar!!!
Haha!

Vi la till vid den lilla hamnen på Grimskär och packade upp våra filtar och kaffekoppar och så började pladdrandet om killar, kläder och smink.
Peter satt under sitt parasoll och suckade.
-Säg till när ni kommer till menssnacket, så jag slipper höra, sa han.
-Va?!, undrade vi.
-Ja, ni kommer ju alltid in på det, ni tjejer, när ni pratar.
-"Jag har klumpar i min, vad har du?", härmade han.
Vi bröt ihop!
-Så säjer vi ju inte, skrattade vi.

Mella fick en släng av ståtutt under bikinin då det blåste upp lite och Peter sa:
-Fryser du eller är du bara glad att se mig?!
Hahahahaha!
Jag sa till Peter att han inte skulle sitta och glo på mina kompisars bröst, men han försvarade sig då med att nipplarna skuggade muren bakom, så det gick inte att undgå.

Sedan började vår hårvård.
Fia hade gjort en fläta i luggen på sig själv kvällen innan, en sådan som hon brukar göra på mig, och hon skulle prova göra en på Nettan.
Fia flätade Nettans lugg och Mella ville också prova på att ha en fläta.
Nettan flätade mig och Peter suckade nu ännu djupare.

När vi kom till Mellas nyinköpta läppglans och alla ville prova den fina färgen, fick Peter nog och började packa ihop.
-Gud, så tråkigt ni tjejer har när ni träffas. Ni bara pratar smink och mens, fy fan, sa han.
-Det gör vi ju inte, kontrade vi och skrattande.
Sen ville Peter åka hem.

Vi hade en rolig dag i solen på ön med en suckandes kapten.
Senare på kvällen satt "Kapten flickfavorit" på Ernesto och åt pizza med damerna.

3 kommentarer:

Wicke sa...

Peter: jag har mens nu, det är verkligen skitjobbigt. Konsistens och flöde:normalt...;)

Anonym sa...

Meeeen, fy fan.

Wicke sa...

Peter: MOAHAHAHAHAHA MOAHAHAHAHA