torsdag 3 juli 2008

Fröken bus!

Undrar vad som händer om man vänder upp och ner på Peters fiskelåda???
Ska fan prova och se vad som händer!.........

Jag är så förtvivlat sugen på att ställa till med något sattyg!
Inte för att jag är arg, ledsen eller dum, utan bara för att jag är sån!
Jag vill jävlas och vara ättrig ibland.
Jag vet att det låter knäppt, men jag tror att alla människor har en liten Fröken bus inom sig.
Det är bara det att min Fröken bus kommer fram då man minst anar det :)

Det värsta av allt är konsekvenserna, varför finns dem?
Jag tycker att konsekvenserna borde packas ihop i små lådor och skickas till Usama, så kan han få konsekvenserna.
Jag vill inte ha några konsekvenser på det min Fröken bus ställer till med iallafall.

Och sen det där med att stå för det man gjort, jasså, jaha, ska man det?!
Det förstår inte Fröken bus alls sig på.
Jag tycker att vi skiter i konsekvenser och moral från och med nu.
- MOT FISKELÅDAN!!!!!!! Hihihi!

(Älskling, jag skulle väl aldrig!)

Inga kommentarer: