fredag 18 juli 2008

Operation Lillebror.

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Något förfärligt hände med Lillebror igår. Han ville inte starta alls...
Det kom bara upp massa konstig text. Peter försökte allt vad han kunde, men det gick inte.

På med rollerbladesen och ner med Lillebror i en ryggsäck för att be Dr Robin operera lite.
Med Robins hjälp lyckades Peter tillslut att få igång Lillebror igen, men vi var tvungna att installera om hela C. Allt försvann, så det var bara att börja om från början med att installera alla program igen, suck!!!
Som tur var så har jag alla bilder på D, så dem var kvar, tack och lov!!!!!!!!!
Det var bara några bilder på skrivbordet som försvann, men de var inte så viktiga.

Gud vad snäll Peter var, han satt hela kvällen och hjälpte mig med att fixa iordning Lillebror igen.
Han är världens snällaste!!!!!!!!!!!
Tack, tack, tack älskling!!!!!!!
Nu fungerar Lillebror alldeles utmärkt igen!!!

Igår var en usel dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha..söta du..nu vet jag ju äntligen vem lillebror e..haha! Händer ikv...sugen på bio. give me a call eller johan (för min mob e dödens död)

Anonym sa...

hmmm vad är det som händer med våra teknikprylar? Min mob e ju skitlustig. Fattar inte nåt. Puss

Anonym sa...

sara, vi ska grilla hos syrran ikväll, så vi kan tyvärr inte ikväll:(

Flisan, jag tror det har med vädret att göra, det blir fuktigt av allt regn... jävla jävla, vill till Italien!!!!