tisdag 29 juli 2008

Fila fötterna, tant!

Igår natt /morgon vaknade jag klockan 03.40 av att det kliade över hela kroppen.
Jag hade haft svårt att somna innan och förmodligen berodde det på det sena kvällskaffet. Inte bra att dricka kaffe efter klockan 18.
Iallafall så låg jag där i sängen och vred och kliade mig, tillslut gick jag upp och tog en dusch.
Jag hade badat på dagen och hade kanske inte duschat bort alla alger efter det, vad vet jag?!

Jag blev såklart klarvaken i duschen och började tvätta håret, göra inpackning och FILA FÖTTERNA, jag tog verkligen en långdusch!!
När jag torkat mig tänkte jag att jag kunde kanske måla naglarna också, men då tog förnuftet över:
-Gå och lägg dig, tant!, sa det.

Klockan var nu bara 04.15, och man kanske borde försöööööka sova lite iallafall!
Jag vet att jag kan vakna tidigt nu för tiden, som gamla tanter gör, men detta var fan inte normalt.
Fila fötterna mellan klockan 03 och 04, nä fy fan.
Så förnuftet tvingade mig tillbaka till sängen och där somnade jag om och sov till klockan 10.20, panikslagen över att Peter gått upp före mig.
Jösses!!!!!! Hahahahaha!

Inga kommentarer: