söndag 8 juni 2008

Personalfest på Byttan.

I går hade vi på Holmgrens/Königs personalfest.
Vi gick till Byttan för att äta grillbuffé och lyssna på Tre drag.





Jag och min kära vän, kollega och svägerska Johanna var självklart på ett toppenhumör!

Fint väder och bästa platserna (efter att ha bytt bord tre gånger) så hade vi en jättetrevlig kväll på Byttan.






Efter några cider gick vi på de starkare grejerna, caprina med säsongens bär till tjejerna och tequila till grabbarna.


(Någon som vill vara med på bild där bak???)
Efter att bandet slutat spela gick alla åt olika håll. Jag och Johanna gick och mötte upp våra vänner som satt i parken och drack öl. På vägen ut från byttan hittar vi en farlig fallgrop. Johanna faller i den :)






Kalmarslott by night alá Johannas hjässa!


Jag stannade en liten stund, sedan gick jag hem och satte mig på balkongen med tända ljus, filt, vin, oliver och Lillebror. MYYYS, och skönt att komma hem i tid! 23.00.

Inga kommentarer: