lördag 14 juni 2008

Jonas är hemma, nu kan vadsomhelst hända!


(Sådär, nu har jag också ändrat lite i min layout, fixat med färger och texter och sånt.
Jag vet inte om det är okey, men det blev en liten förändring iallafall.)
Igår fick jag träffa min gamla granne och bäste vän Jonas igen.
Han har varit i Sydafrika i ett halvår, men nu har han entrat Sverige och Kalmar igen.
Jag, Peter, Jonas och Bångan träffades efter att jag slutat jobbet och tog en fika och pratade om allt vi missat.
En mås sket på Peter, det var skitkul tyckte vi.
Jonas berättade en massa om hans resa, det händer mycket galet där.

Man har ju varit lite orolig eftersom att han har varit i ett knasigt land med mycket kriminalitet och våld. Men nu kan man vara lugn igen! Nu är han hemma!
Peter sa att han saknat honom i lagom dos. Haha! Underbart uttryck.
"Helt fantastiskt" tycker nog Jonas.

Idag är det KFF- dagarna på Stortorget och så ska de visa EM-matchen ikväll, så ikväll blir det att träffa Jonas igen och ta några öl och heja på Sverige!
Välkommen hem Jonas!

Inga kommentarer: