söndag 29 juni 2008

Lånta Fjädrar i bilder.

Igår var vi som sagt på föreställningen Lånta Fjädrar.
Peter, jag, Mella och Carro träffades utanför lite innan för att ha lite picnic i gröngräset.
Skumpa, vin, chips och vindruvor.


Carro och Mella på väg till Krusenstiernska gården.


Scenen.

Peter i trädgården.
De hade lyxbajamajor med rinnande vatten och spoltoa. Imponerad ;)






Efter föreställningen cyklade vi till en våra vänner som satt hemma hos en kille och drack lite öl och vin.
Joson, Robin och Fian var också där.



Fia skulle ta det lugnt och höll sig till korvarna (för att överleva).
Då vi skulle gå hem upptäckte jag att min ena Vagabond-sko var borta.
Vi letade och letade och tillslut hittade en kille den en trappa upp i huset.
De upptäckte då att någon dum jävel hällt kattsand i två av killarnas skor också.
Det var en ursel avslutning på kvällen, men jag fick iallafall tillbaka min sko!!!
Om jag hittar boven ska jag göra kollijox av honom/henne! Moahahahaha! IDIOT!
Sedan cyklade vi hem och la oss i korgen!


Idag har Joson varit hos mig och fikat.
Peter har varit ute med båten och jag fick inte följa med om jag inte hade hans fula, värmande flytdräkt på mig, vilket jag vägrade, så jag blev sur och stannade hemma.
Så idag har jag i stort sett bara varigt jävligt ättrig mot honom. GRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Virva och Taggen bjöd på söndagsstek och glass till efterrätt, då blev jag lycklig igen!
Nu ska jag gå och retas med Peter lite igen, jag känner ett behov av att ättra lite till.
"Ättra, because im worth it!"

Inga kommentarer: