fredag 23 november 2007

Vad faaaaan, jag blir Gollum!!!

Idol... Vad händer?! Mr Krull, dvs Andreas, är kvar! What the f*ck?!
Hur tänker folk? Jag blir Gollum snart!

Och så "eftersnack".... Vad är det för fel på dem? Programledar-Doreen är helt inkompetent! Tjejen är ju sämre programledare än de i "ordjakten" på tv4 om morgnarna, de där som bara snackar och ordbajsar om allt och ingenting medan man ska ringa in och gissa vilket ord som döljer sig.
De suger, men tjejen i eftersnack är ta mig f*n värre! Det går inte ett program utan att hon gör tokfel.

Börjar känna mig lite som Alex Schulman, världens mest klagande och negativa person, så som jag klagar just nu.
Han borde önska alla ett långt och lyckligt liv, så mycket som han stör sig på folk, stackarn!

Alex, Andreas, Doreen och ordjakten, jag önskar er ett långt och lyckligt liv! /Gollum.

Inga kommentarer: