fredag 16 november 2007

Manligt är kvinligt!

Idag var vi en sväng på Net on net som har nyöppnat här i Kalmar.
Det var massa bra öppningserbjudanden och vi gick och kollade på allt möjligt. Men den som var mest intresserad var jag! Peter tjatade mest om att vi skulle gå medan jag gick och kollade in allt som fanns. Kablar, tvapparater, kaffekokare, näshårstrimmer till Peter då (han drog illa kvickt när jag höll fram den) , hörlurar och bläckpatroner.

Peter väste en ramsa om att jag minsann aldrig varit så långsam i en sådan typ av affär tidigare som jag var idag. Stackars hungriga Peter.
Kan tänka mig att det annars är tjejen som tjatar på sin kille att de ska gå , i en sådan affär och inte tvärtom.
Dessutom var JAG i färghandeln idag och Peter satt kvar i bilen och mumsade på cheeseburgare.
Daaah, vad manlig jag är!! Ska ha slips imorgon.

Inga kommentarer: