måndag 12 november 2007

Höger = vänster (världens bästa syster!!)


Jag och min syster är så lika. Vi förstår varandra så bra, lika blonda och tröga men ohhh så bra vi förstår varandra.
Igår var vi hemma hos syster och lagade mat till vår pappa. Syrran ber mig att hämta såskannan som står i skåpet. Jag går fram till skåpet och stirrar men hittar den inte.
- Den står där till höger, säger syrran.
- Ahaa, där är den ju, ser jag och tittar såklart till vänster när hon säjer höger, och tar fram den.
- Åh , jag menade såklart vänster, säger syrran.

Sen börjar vi asgarva när vi förstår att båda gjort fel men det blev rätt.
Hon sa fel och jag tänkte fel så det blev så rätt!!!

Både jag och syster har så svårt för höger och vänster.

Min syster är den bästa som finns! Den bästa systern jag har, brukar jag säja till henne :)
Jag älskar dig syster! Tack för att du alltid finns där för mig!!!!!

Inga kommentarer: