fredag 2 november 2007

Halloween! Mys, bus, och godis!







Har varit och busat lite hos syrran och Johan idag. Johan har fyllt 30 så han får skylla sig själv..Hahaha!!





Ikväll är jag ensam. Peter är på hockey. Jag har hällt upp ett glas vin, äter mörk choklad och lyssnar på mysiga och peppiga låtar som man mår bra av att lyssna på.


* Peter LeMarc- så gott att må gott igen.

* Luice Armstrong- what a wonderful word.

* Mika- big girl (you are beautiful).

* Magnus Uggla- pärlor åt svin.


Min snälla kollega sa idag en så bra sak:

- När det blir höst och löven trillar av, är därför att träden förbereder sig för våren.

Visst var det fint!!!

Känns ju lite lättare med höst då juh.





Har bunkrat upp med lite godis, vin och choklad, har gjort mig en liten halloween-mini-pumpa av en paprika och har tänt massa ljus. Ska kolla på Idol sen och bara slappa i soffan.




Äntligen en ledig helg, så jag ska bara slappa och vila upp mig riktigt ordentligt efter en jäkligt jobbig och hektisk vecka på jobbet.

VÄRLDENS BÄSTA FREDAG!!!


--------------------------------------------------------------------------

UPPDATERING:

Hur kan det bli så galet att man hamnar på krogen istället med kära vänner, då man skulle suttit hemma och myst i soffan till Idol?

Blev partysugen i min ensamhet, så jag följde med en vän på en fest och mötte senare upp Peter och hans Vikingsvänner. Var inte ute så särskillt länge. Var hemma ganska tidigt.

Men ändå sitter man här idag med huvudvärk :)

Men det var kul igår, en spontan liten fylla.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅhhh - var du också ute igår??? Faaaan.. Var på sminkkväll hos Andreas Lina och hela gänget åkte in till Kalmar.. Men min brorsa vägrade att hämta upp mig mitt i natten, så jag fick åka hem till K-valla istället. När kvällen precis hade börjat :( Satan också.. Får ta igen det ikväll istället!! Men hade varit kul att vara med ute igår.. Puss & kram