fredag 9 november 2007

Pizzafredag med syrran och Idol!

Ikväll kommer systeryster och snälla Johan till mig. Vi ska äta pizza och se på Idol.....Såklart!
Självklart ska vi korka upp en flaska vin också, det är ju standard på en fredag och till Idol.
Ska INTE gå ut ikväll som jag fick för mig att göra förra fredagen då jag egentligen bara hade tänkt att sitta hemma och halloweenmysa, idag ska jag "göra om -och gör rätt", dvs hålla mig hemma!! Var inte helt nöjd med huvudvärken på lördagen som följd.

Peter ska jobba på att få träningsvärk tills imorgon, han ska nämnligen spela hockey med jobbet ikväll, så jag får hålla tillgodo med världens bästa syster ikväll och pizza, istället för att vara med min älskling och äta hans goda hemlagade mat.

Imorgon blir det tjejmiddag hos en kompis, ska bli kul att träffa alla igen. Jag ska vara nykter och köra för jag ska upp tidigt på söndag för att fira min snälla, söta FAR på farsdag. Jag och syster ska bjuda honom på mat, så vi ska styra och ställa lite på söndag och då får man inte vara bakis. Men jag är ju känd för att kunna ha roligt utan att dricka, och NEJ, jag är INTE gravid!!!!
Haha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm.. Får se om vi kan förlåta dig för att du inte följer med oss ut.. Blir nog rätt så svårt :) Jag ska vara alldeles på tok för bakis imorgon när pappa ska firas och farmor & farfar kommer hit på kalas.. Ingen söndag utan bakfylla liksom!! Ses snart!! Puss å kram

Anonym sa...

hihi, så tänkte jag oxå när jag var ung :)