onsdag 9 juni 2010

Sex and the city-kväll med brudarna! Jag har ju glömt att berätta!

I fredags var vi ett härligt gäng med brudar hemma hos Fia som minglade, drack skumpa och snacksade på hennes uteplats. Det var skitkallt ute, men vi byltade på oss filtar och trotsade kylan. Det är ju sommar för böfvelen!
Klockan 21.00 hade vi biljetter bokade till "Sex and the city II" på biostaden.

Filmen var bättre än jag trodde, efter all dålig kritik som den fått, men själv tycker jag nog att de borde lagt ner allt efter det sista FANTASTISKA avsnittet i tv-serien. Fast man får väl se de här två filmerna som en bonus.

Efter filmen tackade jag och några andra för oss och gick hem, medan de andra fortsatte kvällen på Byttan med Cosmopolitans.
Det var jättetrevligt att träffa alla Girlsen igen och det måste vi snart göra om.
Tack för en trevlig kväll kära vänner och tack Fia för att du fixade med allt!

3 kommentarer:

johanna w sa...

Men gud så mycket du har bloggat, jag hinner inte med nu när jag jobbar =(
supermassa fina bilder på alven
gud så jag saknar dig min min min akiz.

tack som sagt alla fina tjejer för en fantastisk kväll

Fia sa...

ja, det är bara att bjuda hem oss :) Eller till tjejgrillning i stua kanske??? Alva behöver väl för fan inte önska sig skor, hon kommer få dom finaste och du kommer aldrig vilja ha några andra på henne, fattar du?

Sofie sa...

Jag kommenterade men det verkar ha försvunnit. Jag har lagt upp en gruppbild från kvällen på min blogg, fråga Fia om du inte har fått lösenord till den innan. Vad söt hon är din lilla tjej! Kram Sofie