torsdag 3 juni 2010

Den här dagen stryker vi......

Den här dagen har varit en usel dag, jag har typ bara gråtit och mått dåligt.
Min dator kraschade igår (6 månader gammal) och idag förstod jag att alla bilder var borta på Alva. Allt som hon gjort, alla framsteg, alla filmer POFF BORTA! Jag hade glömt att göra backup på dem.

Men min kusin räddade mig. Tack snälla!!!!!!!!
Han plockade ur hårddisken och lade över allt på sin dator och sedan lade vi över allt på min externa hårddisk.
När jag kom hem kopierade jag över allt till "Lillebror", så nu finns ALLT där, för det är "Lillebror" som jag kommer att använda mig av tills min andra dator kommer tillbaka. Den ska iväg på service. Jag har sådan otur när det gäller datorer.

Slutet gott, allting gott, men detta är ändå en dag jag vill styka ur almanackan.

Inga kommentarer: