söndag 6 juni 2010

Alven 11 månader!.......och så lite matförgiftning!

Idag bjöd Alven på sovmorgon till 11.15!!!!!!!!! Det går så bra att ha henne i eget rum på nätterna och både hon och vi sover bättre.
När hon vaknade blev det gos och presenter. Hon blev nämligen 11 månader idag!!!! Alva fick ett trepack boxertrosor och en vit solhatt av oss och sedan packade vi ihop oss för en promenad till Slottsparken.

Alven 11 månader!

Boxertrosorna från Maxi.


Titta ett kex!


Alven i nya solhatten från H&M.

Jag gick och köpte med mig en kopp kaffe med mjölk och när vi skulle gå hemåt tog jag det sista i koppen (som stått i solen ett tag).
På vägen hem fick jag sån sjuuuuuuk magknip, så resten av dagen spenderade jag på dass och i sängen, helt utslagen!!!
Förmodligen blev kaffemjölken dålig i solen, så att jag fick matförgiftning eller något, för fy fasiken vad sjuk jag har varit hela eftermiddagen.
Efter att jag tagit några av Alvens magdroppar blev jag äntligen bättre och kunde äta en macka med smör.
Sakta, sakta blev jag bättre och nu ikväll känner jag mig faktiskt helt okej igen.
Hua! Och så tvättstugan på det! Men det gick!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder ...så söt Alvingen är/farmor

Cissi sa...

11.15!?!?!?!?! Ed vill gärna träffa Alva och att hon berättar för honom hur skönt det är att sova på förmiddagen!