onsdag 12 december 2007

Jag har vikt ut mig!

Idag har gjort ett utvik. Jag har blivit intervjuad av Jonas flickvän Alexandra, för ett skolarbete. Hon var här och gjorde en personprofil av mig. Hon frågade om allt möjligt och så skulle jag fotas. Linslus som jag är gick det allatiders.Ska bli kul att läsa det hon knåpat ihop om mig sen. Det ska inte publiceras, bara användas i ett projekt i skolan.

I Lördags var jag , Peter, Lena och Jonta på Pipes of Scotland. Vi åt och drack upp våra drickspengar som vi skramlat ihop under året. Det var supertrevligt, vi åt supé och drack vin och öl, så var det stå -upp- komiker på plats som var roliga någon timma. Senare på kvällen gick vi vidare till Molly's för att fortsätta med partajandet, och Peter var uppe och spelade tamburin med trubadurerna. Så duktig han var!












































Inga kommentarer: