torsdag 27 december 2007

Akizens och Peters jul!

Då har vi firat jul igen jag och min älskling! Det har varit en underbar jul med god mat och fina klappar!

Vi började med en mysig grötfrukost med tända ljus och morgon-julklapp. Jag fick ett USB-minne till min dator och Peter fick en leksak, så att han skulle ha något att göra på morgonen, så jag kunde fixa och packa i lugn och ro utan tjat som: "e du inte färdig snart" och sånt.
En radiostyrd helikopter blev det, och det funkade, inte ett endaste tjat blev det. Smart va!!

Sedan bar det iväg till min syster- yster för att julfika lite och krama om Oliver. Han hade fått ett nytt ps2- spel i morgonpaketet som han satt tyst och snällt och spelade . Min syrra är smart hon också. Haha.

När vi kramat om varandra och önskat god jul så gick turen vidare till svärföräldrarna där vi firade julen hela kvällen och natten lång.
Gran, Kalle Ankas jul, julmat, snaps och klappar. (Jag fick en ny kamera till min blogg, mm mm.)
Vi hade en underbar jul, men visst saknade jag min mamma och pappa lite då de var hos mina morföräldrar, men dem träffade vi över en god middag på annandagen. God jul!


Grötfrukost.

Mitt minne.


Da' helikopta!



Granen.



Kalle Ankas jul på flat-tv




Julbordet, och i år fanns det "rullar ala' Tage" på det! Mummms



Julmiddag.

Julklappsutdelning och mys.







Inga kommentarer: