fredag 7 december 2007

ARRRRRG!

Grrrrrrrrrrr, varför ska allt drabba mig, alltid ska allting gå sönder. Dammsugaren gick sönder i slangen idag på jobbet, just när jag var klar för att gå hem, och jag som låg efter med stängningen, eftersom det kom in massa folk sista halvtimmen. Jag lyckas tillslut få ut den trasiga delen av slangen som sitter fast, men då trillar nästa del ihop...grrr, hatar dammsugare!

När jag kommer ut till cykeln är växlarna muckiga, dessutom regnar det och jag blir blöt, paraplyet blåser sönder....grrr, hatar blött!

Väl hemma, så korkar jag upp en flaska vin, ( för sånt blött gillar jag, hehe) för nu ska det hejjjjjjjas på Amanda. Sista IDOLFREDAGEN!
Fast vinner hon så är hon bunden till tv4:s dåliga kontrakt, men jag vill att hon ska vinna för hon är bäst, men å andra sidan kanske det är bättre om hon kommer tvåa, för då får hon välja själv vad hon vill satsa på... Så jag är lite splittrad om jag tycker att hon ska vinna...

NUUU börjar det! Heja Heja!

Inga kommentarer: