måndag 27 augusti 2007

Kan man göra annat än att le?

Hahahaha. Jag kan bara inte titta på den här bilden utan att skratta högt!!!
Känns lite knasigt att sitta här och skriva blogg och lägga upp den här bilden samtidigt som man sitter här och skrattar högt i sin ensamhet.

Vilken sjuk bild!! Och hunden är ju bara sååå nöjd!!
Tänk dig själv om du var hund och någon kastar en freespy (hmmm stavas det så???... Jävla ord), tänk dig själv hur glad du skulle vara som hund, någon leker med dig, man tar sats, springer så mkt som man bara orkar efter freesbyn och man är så nöjd!!! Men vad händer??? Ett stup!! Hahahahaha! Snacka om att bli förvånad! (kolla benen på hunden, haha....Rätt ut!!Platt fall!!*lol*)

Jag var bara tvungen att dela med mig av min favoritbild. Inte för att jag är en elak människa eller så, men jag bara måste skratta!!!

-------------------------------------------------------------------
Uppdatering: Var bara så tvungen att googla på ordet och det stavas frisbee! Me like google!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!!

Sjukt rolig bild!! : )
Har precis upptäckt att alla jag känner har en blogg...kan ju googla på varenda jäkel!

Grattis i efterskott!!
Kram
Carro