söndag 26 augusti 2007

En vikingafest!!

Ha ha, jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag Akiz, Kakiz Lund skulle hamna på en sådan här tillställning i Nybro!!!! I Badhusparken!!!!!

Jag var där med min kära sambo Peter, som förövrigt är ett mycket troget vikings-fan, och hans mamma och pappa. Vi hade riktigt trevligt faktiskt och det var en fröjd att sitta i ett öltält och kolla på massa nybrobor när de festar loss i sina chinos och ljusa skinnjackor i plast. Trodde inte att det fanns sånna kläder kvar på jorden ens.

Iaf så hade vi jätte trevligt och jag tänkte för mig själv att detta är nog det mest galnaste jag varit med om. Men det hade verkligen sin charm!! Haha.

Efter för många öl och Cider (måste ju sponsra NybroVikings) körde snälla, söta Virva hem oss ända till Kalmar där vi nöjda och glada kröp ner i sängen och somnade bums. (Nästan iaf, var ju bara såååå tvungen att leta efter en låt i en och en halv timme först. Envis som jag är hittade jag den tillslut.)

Vaknade, gick upp och hörde någon gny i sovrummet efter en stund.
Min sötnos skulle vattnas!!! Så då var det bara att knalla ut i köket och hämta bubbelvatten att ge min söta viking!!

3 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Hihi.. Dröjer nog inte länge innan du själv sitter där som en äkta Nybro-bo i en ljus skinnjacka i plast och dricker öl... Du har säkert dam-loofers också skulle jag tro... *flin*

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

testar att lägga in kommentar till dig, funkar va? vilken fin blogg du har! e.o.