söndag 24 oktober 2010

TACK!

Tack för alla fina stöttande ord. Akiz + höst =depp, inget att bry sig om egentligen det är som vanligt! Det går över, men det är skönt att skiva av sig och spy lite.
Tack iallafall för att ni bryr er.
(Det har varit lite mycket en tid nu för både mig och Peter. Då känns allt genast jobbigare.)

Idag har jag iallafall hunnit med att vara en riktig husfru. Lagat mat, tvättat, städat, handlat och bytt sängkläder. Det är så skönt att få saker och ting gjorda, sånt man inte hinner med i veckorna längre. Peter har jobbat hela helgen, så det har inte hänt något särskillt ändå.

Igår hade jag en trevlig dag tillsammans med syster och Annika och våra små. Vi fikade, lekte med barnen och åkte en runda till Hansa City. På kvällen när Peter kom hem blev det Max hamburgare (bästa, bästa, bästa) och så skulle det bli film, men vi deckade. Haha!

Imorgon är en ny vecka, en vecka närmare sommaren!

2 kommentarer:

Fia sa...

Du kanske borde skaffa nytt jobb eller en ny bebis, det hjälpte på mif. Förra året väntade jag bebis och var lycklig. I år fick jag nytt jobb och känner mig toklycklig.

Akiz sa...

jag var också lycklig förra året och året innan då jag var gravid och ledig, så jag får väl bli gravid igen....nej då, ingen risk. man behöver ha en man hemma då :)
hahaha.

skämt å sido så har du nog rätt!