måndag 24 maj 2010

Nya grejer till Alva!

Idag tog jag och Alva en promenad in till stan. Lagom till att vi kom in till stan somnade hon i vagnen och hon brukar ju sova i nästan två timmar nu, så då passade jag på att shoppa ostört!!!! Perfekt!

Jag gick till Erikshjälpen och fyndade en solhatt för 10 kr och ett par galonbyxor för 29 kr. Jag köpte även en låda med klossar som man stoppar i olika hål till henne för bara 10 kr.



Sedan tog jag en runda till H&M och köpte ett par sandaler till henne för 59.50 kr.
De fattiga lever sitt liv, men vi är nöjda och glada iallafall ;) Hahaha!
Jag är så nöjd när jag gör fynd!
Imorgon ska jag få veckopeng av Peter!


2 kommentarer:

johanna w sa...

tänk på lilla alvens fötter, hon måste ju ha fot-riktiga skor, även om hm sandalerna är söta så tror jag alvens små(stor)tår behöver braigare, säg till pappa att han ger dig veckopeng med alven plus ett par "riktiga" skor!

Åh va du är duktig akiz som gör sånna fynd jag vill också fynda, typiskt att man jobbar! =) Men vet du vad jag har haft det mycket bra på jobbet kul har det varit och mycket intressant. fanns bara En sak som fattades, DU. <3

Anonym sa...

åh en sån fin liten Alva ..sötis
Farmor