söndag 30 maj 2010

Morsdag!

Idag firade jag min första Morsdag! Alva bjöd på sovmorgon fram till 09.30 och då fick hon välling och efter det fick jag massor med pussar och gos.
Efter en stund hörde vi pappa ropa från sovrummet att vi skulle komma, så vi gick in till honom och gosade en stund. Peter gick iväg och kom tillbaka med en Morsdag-bricka till mig i sängen.
Jag fick en blomma, godis, glass och två trisslotter av min lilla Alving!



Klockan 14.00 samlades alla i La´Familia på Zorbas och åt buffé. Därefter gick vi hem till Virva och Tage och fick kaffe och tårta som Virva hade bakat på morgonen.
Tack Virva och Tage för god buffé och fika och tack Peter och mamma för att ni hjälpt Alven att handla Morsdag-presenter till mig!
Och tack min underbara Alving för att du är den underbaraste lilla Alvdotter som finns!!!!
Det har varit en underbar Morsdag idag, men tyvärr fick vi avsluta kvällen med att sätta pappa-hästen på tåget klockan 18.00. Han ska iväg på jobb i Tyskland igen i tre dagar! Vi kommer att sakna honom här hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla fina ni är /Farmor