tisdag 24 juni 2008

SEX AND THE CITY- THE MOVIE

Igår var dax för brudarna att träffas igen.
Vi började kvällen 18.30 hemma i Carros nya hus med pizza och vin. Det var ett tag sedan vi sågs allihop, så det var verkligen på tiden att hitta på något kul.
Fia hade redan för några veckor sedan bokat biljetter till "Sex and the city- the movie", så det var på Biostaden vi fortsatte kvällen tillsammans!
Jag har bara en sak att säga om filmen;
-Fy faaaaaan vad bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag bara älskade sista avsnittet i tv-serien, men filmen slår allt!
Shit, vilken riktigt bra film, jag ska se den igen, tro mig!!!!
Jag grät, skrattade, rös och bet på naglarna om vartannat.
Den filmen kan de fan va nöjda med alltså!!!!
Jag ville inte att filmen skulle ta slut, men det gjorde den tillslut.

Jag som redan innan var ett stort fan av Sex and the city är nog besatt nu ;)
Så till alla er som också gillade tv-serien - SE FILMEN!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ni borde bara ha hälften i lön mot vad en man har om ni tycker denna skiten är bra.....