onsdag 25 juni 2008

Nytt i garderoben. Igen, jag vet!

Har handlat nya kläder igen!
En svart tubklänning på carlings, 399 kr.
Jag hade egentligen beställt hem den för att ha den på midsommarafton, men butiken i Jönköping hade glömt bort att skicka den, så den kom inte hem i tid, suck!
Men nu har jag hämtat den!
Har letat länge efter en svart tubklänning i den här typen av modell, så ni kan ju gissa om jag blev glad då jag hittade den! Tack Fanny för tipset!

Idag gick jag in på HM för att kolla REAN, men jag köpte bara en strapless-BH till orginalpris 149 kr och en tuptopp för 49.50 kr, också den till orginalpris, men det var billigt i allafall. :)



2 kommentarer:

Mella sa...

Hej gumman! Vilka fina kläder du har köpt, du är verkligen en shopaholic ;) Ska också gå och hitta mig nåt fint på stan imorrn. Vi ses på teatern, Carro har bjudit med mig. Vi tänkte smuggla med oss vin i en termos och ta med lite picknick. Puss å kram

Anonym sa...

vad mysigt.... jag ska smuggla med mig Peter hahaha