onsdag 4 juni 2008

Fixat håret!!!!

Dag 1

Dag 2

Sådär nu är man blond och glad igen!
Jag är ju så petig med mitt hår och att färgen ska bli bra.
Igår var jag på Åbergs och gjorde utväxten.
Vi testade med en annan nyansering och jag kände direkt att det blev fööör vitt, men jag fick gå hem och känna efter. Det kändes inte bra! :(
Idag fick jag en ny tid för att fixa till det och nu är jag GALET nöjd!!!
Lotta kan nog bli lika bra som min förra frisör Jenny, som jag var så nöjd med. Men hon har ju flyttat från stan, så nu har Lotta mitt hår i sina händer. Stackars Lotta :) Haha!
Jag är ingen lätt kund att ha att göra med, vänlig är jag men bestämd.
Härjade till mig en ny tid redan idag på morgonen, eftersom mitt hår är min bebis så kan jag inte stå ut med att inte känna mig nöjd.
Lotta blandade färgen, Pernilla la i färgen, Maria sköljde ur färgen och gjorde inpackning och Lotta fönade och stylade.
Alla som jobbar på Åbergs blev inblandade eftersom det inte fanns någon tid idag egentligen, men eftersom de är sååå sjyssta så hjälptes de åt med mitt hår, haha!
Tack som 17!!!! Kan varmt rekommendera Åbergs!!!!
Är så nöjd nu. Heja Lotta!!!!
Nu vet hon exakt hur jag vill ha det, så nu kan det förhoppningsvis bli bra med en gång i fortsättningen. Tack Jenny för att du skrev ner allt så att Lotta vet hur hon ska göra.
Man ser inte såå stor skillnad just på korten här, men det ÄR skillnad i färgen kan jag lova.
Mycket bättre idag, det tyckte de själva också!!!
Nu ska jag iväg till jobbet och lysa upp tillvaron med min nya blonda look!!
Ha en bra dag!
POFF!

2 kommentarer:

Anonym sa...

suuuuuuuuuuuper tjusig heja åbergs

Anonym sa...

tyyyyyst!!!