onsdag 11 juni 2008

Klädauktion hos Fian!

Igår var det dax för klädauktion igen. Denna gången var det Fian som höll i den.
Fian har ju kommit hem till Sverigeland igen efter ha jobbat i Norgeland en tid, så nu ville hon oskså ha en auktion. Välkommen hem Fian!!!

Vi var en hel drös brudar som samlades denna gången och budgivningen gick hett till.
Jag fyndade ett par Novita skor 100 kr, ett linne 10 kr, trollsländaspänne 20 kr, Svea mjukiskjol 20 kr och Encore luvtröja 3o kr.

Jag är nöjd, Fian är nöjd, Michelle är nöjd (efter att ha budat över en stackars, liten flicka som ville ha ett par vita shorts så OTROLIGT mycket ;), ja alla är så nöjda och glada efter en kväll med brudarna, snittar och cider!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ni måste ha tyckt att mina kläder var dyra! Jag gav ju knappt bort nåt för under 50 lappen! haha men så va jag ju först också...fan nu måste jag ju bli billigare nästa gång! : )

Anonym sa...

haha, nej då,det är lugnt, du tjänade ju bra med stålar då... ja ta en till!!!!!