söndag 28 oktober 2007

SCHHHHHHHHHHHHH!!!

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=RQ-7YA4mPK4

LÄNK: http://www.youtube.com/watch?v=fhqXChu0-Sg&NR=1

Jag har identifierat mig med en svan. Jag låter så ibland. Brukar skoja med Peter.Väste iväg en kille på krogen härom helgen (under alkoholens yra), han trodde nog jag var knäpp!! Sträckte på halsen och väste, gjorde jag. Men det funkade. Han drog.
Ingen kommer för nära Akiz!!!!! SCHHH!!

En rolig grej som jag skrattat mycket åt var att på "fredag hela veckan" (humorprogrammet), sa de att Magnus Betnér var jättearg på fotosyntesen (fotosyntes är den process som beskriver när växter, alger och fotoautotrofa bakterier omvandlar solenergi till kemisk energi i form av socker), och så var han jätte arg på frottén!
Hur kan man vara arg på det?!! Hahahaha, Kul kommentarer var det iaf : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!! Har du googlat nu igen... *flin* för inte vet Akiz vad fotosyntes är helleri!!!!
Pussa!!!

Anonym sa...

johoooo, det fick jag lära mig vid barnsängen....