måndag 8 oktober 2007

En söt sång om "Lillebror" (Tönt-varning)

Något är fel med "Lillebror", är lite glapp vid Touch Paden.
Men det verkar ordna upp sig, hoppas det iaf. Funkar mycket bättre idag men inte till 100%.
Får kanske bli en inlämning eller något om det inte löser sig.*Snyft*.

"Han" är juh för liten för sånt juh ;)

Har blivit så fäst vid "Lillebror". Måste lära mig att slita mig från "honom", men det är svårt : )
Det blir många seeeena kvällar med trötta morgnar som följd!

My precious Lillebror!!!
(Jo, ni förstår säkert nu, hur glad jag blev att jag fick en egen dator, tack heeeela, stora familjen!!)

God natt, "helveteskapet" nästa!!

Länk: http://hem3.passagen.se/zalmoxis/GB-Lillebror/

TEXT:
paa pa paa pa
det jämnar nog ut sig till slut
och allt går ju inte att mäta
för hur skulle då världen se ut
och jag vet att när jag blir stor
är du ändå alltid min lillebror
paa pa pa paa
pa paa pa pa paaa

Inga kommentarer: