onsdag 17 oktober 2007

HOO HOO?!!?

Var är "Lillebror"?
Jag har inte hört något än, vet inte hur det går.
Får hålla tillgodo med "Storebror" så länge :)

Idag har jag och min pappa haft "Pappa-barn-dag". Då går vi ut och äter, sedan åker vi hem till farmor och fikar och pratar. Jag har iaf världens coolaste farmor!

Imorgon ska vi få utbildning på vår nya espressomaskin på jobbet, ska bli intressant. Kul med lite förnyelse, men det lär bli ännu mer stressigt nu tror jag. Längre köer och längre väntetider. Men, men, det är ju klart att det ska finnas espresso på ett fik i dessa tider!!
Kommer väl att provsmaka så mycket kaffe imorgon, så att ögonen kommer stå rakt ut och man hoppar i sängen när det är dax att sova :) Överpiggelin liksom!!

Känner för en lugn och skön helg nu, men det är ju också snart helg och jag är leeeeeeedig!!!!!

Inga kommentarer: