fredag 5 oktober 2007

"Lillebror"

En lyckad fredagkväll:

*Jag
*Ett glas vin
*Idol
*.......och "Lillebror" !!

Sen kom min sötnos hem en timme tidigare och lyckan är gjord!!!!!!!!
Dessutom har jag fyllt-ut min enorma skogarderob med ännu ett par nya skor!
Jag har to m skor som jag inte ens hunnit använda än.
Det är jag och Carrie Bradshaw (Sex and the city) liksom!

I morgon ska vi ha personalfest med jobbet!
Det kan bli hur kul som helst!!
Vi ska äta god mat på Stekhuset, dricka massa öl och vin, bowla på Harrys och sedan fortsätta kvällen med ännu fler öl, vin och massa "shaking as"!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaha gumman, då springer man kanske på dig på harrys ikväll då :) puss

Nettis_75 sa...

Hoppas du får det kulgit gumman och att alla är jätteavis på dina fina lockar!!! Glöm inte önska alla ett lyckligt liv!!! Det har jag gjort till en del idag...