måndag 15 november 2010

Kul med nytt!

I torsdags tog min jobbarkompis Lena med sig en kasse leksaker till jobbet som hennes barnbarn vuxit ifrån. Hon undrade om det var något som Alva skulle kunna tänka sig att vilja ha mot en billig peng. Jag fyndade en aktivitetssko och en telefon med ögon (en sån som jag hade när jag var liten) och så den där leksaks-tv:n som hon fick i namnsdagspresent.

Alva gillar att få nya leksaker, men favoriten var nog aktivitetsskon. Den satt hon en lång stund med igår. Alva är ju känd för att inte kunna leka själv, men "tant" Lenas gamla saker sysselsätter henne i långa stunder :)
Det gillar jag och Peter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

OJ OJ SÅ MYCKET FINA SAKER :-) Farmor

Anonym sa...

Vadå tant Lena

Akiz sa...

"Tant" Lena skrev jag med " för att verkligen poängtera att hon inte är tant tant.:)

Själv är jag "Tant" akiz!