onsdag 18 augusti 2010

Höstvägning!

Innan semestern började hade jag gått ner ganska mycket i vikt. Jag vägde 60,5 kg.
Jag brukar nästan alltid gå upp mellan 3-5 kg på sommaren eftersom man bara äter och dricker i stort sätt hela tiden, vilket jag även gjort denna sommar.

I måndags började Peter jobba och jag ställde mig på vågen. 60,5 kg! HURRA!
Jag har inte gått upp någonting, fastän att det kändes som det.

Vad jag har gjort?! : Jag springer efter min vildalv hela dagarna, hahaha, och så går jag mycket med vagnen. Jag har aldrig gått så mycket som nu när jag har Alva, inte sprungit heller för den delen, så jag vill nog påstå att Alva är den bästa bantningskuren ;) Någon som vill låna?!

Tack Alva för att du håller min form!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju det jag har sagt .att du är smal och fin precis.... lagom tjock och fet hahahaha ,nej du är perfekt kram virva

johanna w sa...

tänk om jag hade en liten liten alva umpa umpa falle ralle rej,
då skulle även stora johanna, bli liten ja liten falle ralle rej.
Ett eller ett par kg till hade inte skadat på din tunna fina kropp. Men tyvärr hoppade dom på mig som redan hade 4 för många nu är det 8 för många att tampas med, men än har jag inte tänkt ge upp, kämpa kämpa.

Akiz sa...

johanna, dem kg,na springer du snabbt av dig nu i dina nya fina smygskor :) vad duktiga ni är du och robin. kram

tack virva. :)