fredag 16 november 2012

Deppneggo!

Trött igen! Hade svårt att somna igår kväll. Somnade och vaknade runt 01 av att Alven knarrade med rösten i sömnen. Hon har gjort så sen hon var jätteliten. Men det räcker för att jag ska vakna och inatt kunde jag inte somna om igen. Låg vaken ett bra tag och hade lite ont under bröstet, kände av hunger. Tillbaka till ruta ett. Men jag ger mig inte. Lyckades somna (utan att äta, jag är ju inte hungrig på riktigt) men vaknade strax igen av att Alva ropade. Klockan var nu 05. Vid 06 var det morgon tyckte Alva och gick upp med Peter. Jag låg kvar till 09 med Alven brevid mig efter att Peter gått till jobbet. Hon tittade på film, jag snoozade.

Det är skönt att bara vara nu. Att vara ensam hemma, vila och njuta av lugnet, men samtidigt gör det mig deppig och neggo, då jag börjar tänka så mycket. Nu vill jag bara börja jobba igen och ha en lugn vardag! ÖNSKA!

Inga kommentarer: