fredag 2 september 2011

Önska önska....








Snart fyller jag år och då kommer frågan : "Vad önskar du dig?"
Jag skulle kunna vara vuxen och svara : " ingenting, vill bara att du kommer på fika", men eftersom att jag inte är vuxen ännu, så skriver jag istället en önskelista :)

Som svar på frågan så önskar jag mig........



* Parfym Hugo Boss Woman
* Parfym cool water
* Parfym mexx


* Schampoo och balsam från Åbergs "Blond Me"
* Snygga toppar, tröjor S-M
* Pressentkort på H&M, Cubus, Gina Tricot
* Pengar, pengar, pengar
* Min julklapp (från Peter)
* Biocheckar
* Sopborste med skyffel stående (finare att ha i köket)


* Vinglas från IKEA (det där billiga 6-packet, duger eftersom att jag ändå bara slår sönder dem och bara har 3 kvar, alltså inga dyra, obs obs obs!!)
* ID-puder (Medium beige)
* En bra kaffebryggare (lite dyrare sort)
* En bil inkl skatt, besikning, försäkring, ev reparationer, bensin 4-ever
* Body butter Mango
*
*
*
...................uppdaterar efter hand


2 kommentarer:

Anonym sa...

:-)
Vad bra nårt ska jag väl kunna välja ut där /kram Virva

Mamma sa...

Ha ha ha! Vår lilla, lilla Lulle-flicka blir nog aldrig för stor för en önskelista :)