måndag 19 september 2011

33 år och känner mig inte en dag äldre än 27:)

Morgonen började bra med en Boffis på sängen, paket, mys, gos och sång.
När pappan åkt iväg till jobbet började jag och Alven med tårtan, sedan blev det dagis och jobb.

När vi kom hem garnerade vi tårtan och fixade lite inför kalaset.

Mmmmmmarängtårta med jordgubbar, grädde och bananer.


Go-fika al'a Akiz.


Finbesök!



Med munnen full av kakor :)



När gästerna gått, började jag och Alven med kvällsmaten.


Min snälla granne knackade på igår och gav oss en hel papp-påse med nyplockade kantareller, så ikväll blev de vår kvällsmiddag.


Och JA, det är JAG själv som förvällt kantarellerna, gjort stuvning och garnerat smörgåsarna :)))

Jag har haft en underbar dag och är jättenöjd med mina fina presenter. Här är några av alla presenter jag fått:



Köpte mig en egen födelsedagspresent idag också. Ett par fjäderörhängen på Glitter 39,90 kr och i lördags hittade jag den här läckra tröjan i höstig orange färg. H&M 99 kr.





Tack alla som gjort min födelsedag och mitt födelsedagsfirande i lördags så fantastiskt!

1 kommentar:

Mamma sa...

Se, det var ett riktigt kalas!!! Vad blev det av min lilla bebis? Poff - hon har blivit stor!! Tack så jättemycket för en mysig stund med supergod tårta och annat gott. Ni är duktiga på tårtbak, Alva och du <3 <3