torsdag 17 december 2009

Osams.

(Gammal bild)

Jag blev osams med Alva igår, hon skrek som en stucken gris hela eftermiddagen, så himla tjurig var hon, så det fick mig också på ett uselt humör. Hon är alltid tjurig när vi bara är hemma en hel dag. Men om jag är hos någon kompis eller om vi är på stan eller är iväg någon annan stans, då är hon på ett strålande humör. Mig gör det ingenting för jag gillar att flänga runt och Alva verkar trivas med det hon också!!!!
Idag sticker vi till öppna förskolan med Nettan och Johanna och våra minisar!

3 kommentarer:

Malin Unger ( fd Svensson ) sa...

Har samma problem med min dotter. När vi är hemma är det pip o gnäll men när vi är iväg nå´nstans är hon alltid snäll och glad :)

tina sa...

ja du jag vet hur det är,min lilla tös är också rått så duktig på å gnälla. Man blir knäpp ibland galen. följer gärna med dit någon gång?!

Anonym sa...

lilla skrutten så söööt/Farmor