onsdag 23 februari 2011

Nerbäddad

Jag har varit risig i två dagar nu, så jag har hållt mig nerbäddad i sängen och sovit mig genom nästan hela tisdagen. Idag känner jag mig lite bättre men har en huvudvärk som håller på att spränga mitt huvud så fort jag rör mig, så det är det liggande läget som gäller idag också.

Peter jobbar långa dagar nu, från tidig morgon till sena kvällar, så min mamma och pappa hjälper mig med Alva nu när jag är sjuk och jag är så himla tacksam och glad för det!

Nu har Alva åkt till dagis och mamma hämtar henne i eftermiddag, så nu ska jag bara ligga och vila, slappa och sova och försöka samla krafter igen.

Jag hoppas på jobb imorgon igen, men vi får se om huvudet och kroppen tillåter det.

4 kommentarer:

Cissi sa...

Stackare, är det den där hemska huvudvärken nu igen? Hoppas att du kryar på dig fort! Kramar

Anonym sa...

Krya på dig <3 Virva

Anonym sa...

Hur är det nu då, får du bara ha Alva fem timmar på förskolan? Galet i så fall, tror inte de får göra så! Eva

Akiz sa...

Peter lämnade alva vanligt schema och sa att jag var sjuk, men de sa inget om det så hon har gått som vanligt. de verkar ha en massa regler uppifrån men verkar se mellan fingrarna när det verkligen gäller, och det är ju bra.