söndag 6 februari 2011

Alva och Bebban går på stan.

Igår råkade nästan alla i hela La´Familia hamna på hotellpackhusets frukostbuffé samtidigt. Ingen visste om de andra att de skulle dit. Lite kul sammanträffande. Vi avnjöt en god frukost och sedan tog vi en runda på stan. Alvas vagn var hemma, så hon fick gå själv/rida på pappas axlar och hon hjälpte gärna till med att köra Bebbans vagn!


Min stora, duktiga, lilla tjej!

Igår kväll var Peter på middag med hans jobb. Jag la Alva tidigt och så satt jag i soffan i min ensamhet och bara njöt av två svenska filmer på Tv:n. Det är så skönt att få lite egentid ibland, även om man saknar sin lilla familj så otroligt mycket när den inte är samlad.

Idag har jag och Alva varit på Milf-fika hemma hos snälla Helena som bjöd på goda bullar, kaffe

1 kommentar:

Sonja sa...

Fast, Nouvelle verkar inte tycka att det är lika kul som Alva :-)