fredag 7 oktober 2011

Magkatarr och matkatastrof!

Nu har jag fått tillbaka min magkatarr IGEN! Jag har ju knaprat voltaren ett tag och det finns ju risk att man får magkatarr av den och det har jag fått nu :(

Jag lider av magkatarr till och från och kom på en rolig sak som jag glömt att blogga om.

Jag vaknar ju ofta på nätterna och har hungerkänslor fast jag egentligen inte är hungrig, men det hjälper bara om jag äter något.
När vi var på Kreta i somras hade jag också magkatarr och när vi landade på natten och tillslut kom till hotellet var allt stängt och Fia och Roy hade råkat få med sig vår ryggsäck med diverse frukt och kex i till sitt rum. Jag gick dit i lite smått panik då hungerkänslorna hade kommit igen, men de hade hunnit lägga sig och somna, så jag fick lunka tillbaka till vårt hotellrum utan mat igen.

Jag gick och la mig och vaknade efter någon timme av kraftiga hungerskänslor och fortfarande ingenting att äta. Jag letade igenom alla väskor vi hade men utan resultat, inte en smula kex eller frukt fanns där.
Då fanns det bara en utväg......Jag drog en flaska välling av Alva och somnade och sov sedan gott hela natten.......

Så JA, välling håller en mätt en hel natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha skojar du ?Inte drack du väl vällingen?
Virva

Akiz sa...

joooo Virva, det gjorde jag. En hel flaska. På riktigt!!! Vad skulle jag göra???? hahaha