söndag 5 juni 2011

Shopping hos faster Fia!



Igår började Peter att jobba lite senare, så vi började dagen med en promenad och en glass på Ben och Jerry´s. När pappa skulle åka till jobbet åkte mamma och Alva hem till mormor och morfar för att sola, bada och slappa.


Jag passade på att sola i två timmar medan Alva sov middag och när hon vaknade gick mormor och morfar med henne ut i skogen och till gungorna. Då passade jag på att göra Modehuset ett par timmar. Jag hittade riktigta fynd på Cubus där faster Fia jobbar. (Hon var tyvärr ledig igår, så jag träffade inte henne). Jag köpte shorts, cykelbyxor, en söt blus, och två svala koftor till Alva för bara 49 kr/plagg! Billigt!!!!! Köpte även en luvtröja till Alva för endast 99 kr. Själv hittade jag mig ett par jeansshorts för 199 kr. Jag fick ju ett presentkort på Cubus av Alva i morsdagpresent, så för det köpte jag mina nya shorts.


På Deichmann hittade jag ett par söta sandal-skor till Alva för bara 69 kr. Jag är jättenöjd med mina inköp och det gick inte alls åt så mycket pengar som jag trott, eftersom jag hittade så fina kläder till så bra priser. Nu har Alva en ny liten sommargarderob och jag har ett par nya shorts :)


Haha, jag glömmer helt bort mig själv när jag shoppar nu för tiden. Allt jag shoppar är till Alva nu mer, så ibland måste man verkligen ta tag i sig själv och uppdatera sin egen garderob lite grann.


Idag har vi haft tvättdag, men vi har hunnit vara ute i solen och på lekplatsen mellan tvättarna. Ikväll blir det mys med Lilla familjen! Peter slutar tidigt!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så fina kläder Alva har ,en riktig lite goding /Farmor