onsdag 15 juli 2009

En härlig dag i stua!

Idag åkte vi ut till stua igen. Alva låg ute i vagnen och sov medan Peter och jag satt i varsin solstol och åt glass med jordgubbar. Jag hann också med att ringa några viktiga samtal och Peter fixade lite i trädgården. Jag fick en jättefin bukett blommor av Peter som han plockat i trädgården, tack min underbara älskling!

Senare på eftermiddagen kom Virva och Tage förbi. Jag gick upp och la mig för att sova middag en stund medan de andra gick en runda med vagnen ner till vattnet.
Sedan grillade vi lite och Alva bara sov och sov. Hon är världens tröttaste lilla Alv, för att sedan vara klarvaken ett par timmar runt 21.00-tiden.
Nu ligger Peter och Alva i sängen och myser och jag ska också gå in till dem nu.
Godnatt vänner!!!!


Alva har invigt sin säng i stua och sina innetofflor idag :)
Mysigt att sova hos farfar.

2 kommentarer:

Nettis_75 sa...

Är det inte små bin eller humlor på lakanen i mjöltråget? När hon får stl 62 så har jag passande sommarpyamaser till henne. Arvegods efter Melina....

Helena sa...

Så härligt det ser ut!!