söndag 27 januari 2013

Sjukstuga!

Alven hostar, har hög feber 39,8 och hostar så hon spyr, jag är dunderförkyld och har haft hortons huvudvärk IGEN för andra gången på två veckor! Piratlappen är åter igen på :)
Sjukstuga hela helgen och vab i fredags. Veckan som kommer luktar oxå vab:( stackars Alva, stackars mig! Stackars oss! Tur att sjukpresenter kan pigga upp lite!

Efter hela dagen i sängen igår, tog jag idag på mig solglajorna och gav mig iväg till coop med systeryster och köpte nya vinterskor till Alven på rea, samt in i leksaksaffären för att köpa en sjukpresent till henne! (Det fick alltid jag när jag var liten och minns hur mysigt det var). Skönt att komma ut lite efter massa innesittande.

I morgon stannar jag hemma med Alven! Hoppas vi mår bättre imån!

1 kommentar:

Mamma/mormor sa...

Så klart att man ska få sjukpresent när man är sjuk! Det gör livet åtminstone något lättare <3